Regn.

Idag har det bara regnat hela dagen.. fy så tråkigt..:/
var ute i ralingsås typ hela dagen. Känner mig mest låg o depp idag.. Blir så fundersam. Kan det va så svårt?
Jag vill bara ha en familj liksom.. Som Jul afton, vart tar man vägen då? alla har sina nya familjer på varsitt håll.
Och man ingår väl inte direkt i några av dem. Känns det som iallafall.
Kommer en inte ha familj förns man skapar sig en egen? Jag vet inte. Det känns bara vilset utavbara fan.

Hur som, en till vecka kommer nu som går till intet. Varför ska man fortsätta. 


jag vet inte hur jag ska utrycka mej, för det tas ändå inte på allvar.




Ont i tinningen fortfarande har jag oxå, fick en smäll igår när jag busade med hugo, hans bakhuvud for ganska hårt i min tinning, och det gör fortfarande ont, har kännt mig ganska dåsig i skallen idag. Vi får hoppas att det går över..

Kommentarer
Postat av: tezza

hej gumman.

va försiktig med huvet så att du inte har fått en hjärnskakning.. om du har spytt så kan de nog va bra o ringa vårdcentralen.

lskar dej

2008-11-10 @ 11:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0