Tankar.

Man kanske aldrig tänker.
Men alltså, vad ska man göra med sitt liv?  Ärligt talat. jag orkar inte tänka mer, min hjärna går bara på högvarv.  Det spelar inte någonroll, för hur man än vänder o vrider på skiten så är man bara värd skit ändå. Till vilken nytta finns man kvar.


Ahaja. Skit sak samma.

Idag har jag färgat håret. blev inte så mycket annorlunda, lite mörkare, provade sätt i mitt löshår =)
Det blev väl helt okej.. tänker spara mitt eget =D

Så till den stora frågan, ska man sitta uppe hela natten för att se på val vaka med filip o fredrik? är det värt.. ?


Så blidde det.. ååh måste  spara..=P


Kommentarer
Postat av: tezza

fint gumman.

jag ligger i sängen oc ´h somnar snart.

god natt

2008-11-04 @ 21:54:56
Postat av: Agnieszka

Ohh vad fint med långt hår!!! det passar dig verkligen!

kramar

2008-11-05 @ 08:07:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0