vänta lite nu.

Jag måste göra nått åt det här, sover sjukt länge på dagen, får ångest av det.. idag vaknade jag första gången halv sju, mja lite tidigt o gå upp, sen 8, för då hade jag ställt larm, klart som fan att jag somnar om..haha.. så vaknar jg 20 över tio!! herregud, o jag som somnade typ 12 igår kväll..tio timmar!! man skulle kunna tro att jag är sjuk eller nått.. men det är väl tristessen..

Igår sa jag till mig själv att jag skulle ha godis förbud i en vecka till att börja med, för att rensa, försöka komma ur socker beroendet liksom, vi får se hur det går då.. =P

Men vi hörs senare bejbs.!

Kommentarer
Postat av: tezza

det ska nog gå bra gumman !

2008-11-19 @ 12:58:55
Postat av: Agnieszka

Om du vill rensa kroppen lite extra ska du dricka citronvatten för det hjälper lite extra i rensningsfasen!!!!

kramar

2008-11-19 @ 13:09:33
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0