Yo bitches.

Idag har jag. 
1. Städat lite
2.hämtat hugo på dagis.
3.tvättat.
4. tittat på en b-zombie rulle, som vanligt. Dance of the dead. Mohaha. bajs kass. fast inte lika kass som zombie strippers.
5.Handlat med mor o hugo. yay.
6. duschat.
7. tänkt o längtat en massa.
8. fått en chock när jag hämtade hugo

Sen har jag fan inte gjort så mycket mer. Såg en anna film igår, typ dans film. make it happen, ganska bra faktiskt.


Fick ju en chock när jag hämtade hugo på dagis. Då har han tydligen ramlat och slagit i läppen, så putte har riktigt stor fläskisläpp :( min bebbe.. syns lite på bilden, men det är mest choklad o köttbulle runt munnen på honom här. Mamma som tog bilden ;P



Jobbiga vädret ute, ibland sol sen blir det jätte mörkt o mulet. ge mig -3 o snö.


Kommentarer
Postat av: tezza

ne men stackars hugo :(

ja du det här vädret suger verkligen... får hoppas att snön kommer snart.

saknar dej

puss

2008-11-14 @ 08:55:12
Postat av: Agnieszka

Stackars lilla hugo... inte kul när dem slår sig ju...=(

Kramar

2008-11-14 @ 09:44:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Matthias

Asså. vilken äcklig känsla jag fick inom mig när jag såg bilden på hugo

2008-11-17 @ 10:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0