Bradå.

En bra dag har det faktiskt vart.
Herregud, veckorna går så förbannat fort.
idagvar jag o mamma inne i stan o kolla runt och så där. Köpte nya gardiner. Så nu har jag svart rosa gardiner, låter jätte goth, me ndet är det inte.. känner mer så där orientaliskt mysigt typ.. Haha

Aah. men sen möblerade jag om och så.fan vad en håller på liksom.

Imorron så drar vi med lilltjejerna till eksjö eller tranås och glor runt lite.
har för övrigt haft en riktigt bra vecka. Faktiskt.

Igår var jag dock med mamma till jobbet och hjälpte ..Det var faktiskt ganska kul.. :P haha

well well. ha en mysig fredag folks!

Kommentarer
Postat av: tezza

hej gumman.

vad kul o hålla på och göra om.

vi ska snart ut till stigtomta och överraska monika igen.. hon tror att vi ska jobba. men hon fyller ju år..eller a i onsdas..

2008-10-18 @ 11:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0