Dåså.

Så var den här dagen slut.
Tanken var att jag skulle kolla på film.. men det blidde liksom inte så.
Men hur som, Matthias kom vid fem halvsex tiden så sen åkte vi oköpte mat, o myspys, för att han va hemma..mamma o matthias ville ha chips o dip.. jag kände att jag ville ha dip med, men inte chips, så jag köpte blomkål..rätt val känner jag.. det är fan så gott =)

Ja, imorron åker matthias hem till oxelösund igen och jag ska på stan vid två tiden, sen ska jag till en ännu mindre byhåla än den här, och hälsa på Hanna o Alicia =) ska bli kul. Är där hela helgen och hälsar på, det var ju ganska länge sedan.

nehe. nu ska jag snart gå å lägga mig..

en mysig höst bild på hugo, min lilla smurf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0