Föööööörkyld..

Fyför den fan.

När vi kom hem från jobbet o hade hämtat hugo så gick jag o la mig lite, vaknade en timme senare av att Ann-sophie kom in o skrek "halåååååå" vaknar med ett ryck o förstår inget alls. Honskulle hämta hugo för dem har honom den här helgen lite. Meen jag trodde att Mamma o hugo inte var hemma eller nått eftersom att hon ropade sådant.. Haha.. aja..

Nu har jag blitt sjukt förskyld. Hostig o nyser o grejjer..Tack tezza ;) man delar allt med sina vänner..eller hur är det? ;)haha..

en sak som jag verkligen är nöjd över att jag köpte är mina tofflor..så guddomligt sköna =)


Nu ska jag dricka lite ingefärsthee..Pappa påstår iallafall att man blir bättre av det gällande förkylningar.. I hope. ;)

jag vill ha hjälp med den här fula blogg sidan..sjukt fula. men jag vet inte riktigt hur man gör.. well well..

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: tezza

hehe det var så lite så med förkylningen. jag är frisk nu !!

Kram på dej

2008-10-04 @ 13:58:47
Postat av: Agnieszka

Jag är oxå fortfarande förkyld. hoppas det släpper snart för nu har jag varit förkyld i snart 2 veckor och det är tröttsamt.

Du kan ha fått den av mig med när vi var i stockholm...=)

Kramar

2008-10-05 @ 10:01:37
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0