Freidaog.

Idag följde jag med mamma till jobbet för att ha nått o göra. Inte för att jag gör särskillt mycket här. Men iallafall.
Jag inser nu att jag saknade jönköping ganska mycket. Det är en perfekt stad. FAktiskt.
Men iallafall. Kollade på En dokumentär nyss och vet inte alls vad jag ska göra nu.

I helgen kanske jag ska gå på bio med mor. Hon ville se Mamma mia *Suck* Inte direkt min påse chips. Men man kanske skulle ta o se den iallafall. Man måste ju brädda sina vyer lite liksom..

Ja ja. Just nu finns det en hel del filmer jag vill se med Ryan reynolds. Men jag har fortfarande inte sett Batman and the dark knight.. Hm..får ta o göra det när den kommer på dvd istället.

Hur som, idag blir det inte till att göra mycket, åker hem snart hoppas jag. Haha, det är så jävla trisst o sitta här o göra inget egentligen..Och så är det regnväder. Kul?

Nehe, tips inför kvällen någon?  Jag blir själv hemma Iallafall, så någon som har några ideer?
Annars blir man väl sittande framför idol antar jag.

Nu har jag iallafall bestämt mig för att gå och prata med någon, så får vi se vad som händer med livet o allt.

Hörs later. Puss.

Kommentarer
Postat av: tezza

hej gumman. mamma mia vil jag också se.. den verkar bra ;)



Ja du vad man ska hitta på en fredag kväll.. hmm ta en bra film och tänd lite ljus och bara mys !!

2008-10-03 @ 16:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0