Galen.

jag vet inte som är mitt problem. Idag vaknade jag av att jag hade värsta känslan av saknad. Vem saknar jag då?
visst, det finns en del, men det är liksom ingen som ploppar upp automatiskt typ " shiiiiiiiiiiiiiiiit vad jag saknar björn"  eller "shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit vad jag saknar pappa" osv osv ni vet.

jag saknar någon men jag vet inte vem. Min hjärna bara spelar mig spratt hela tiden.
jag vet nog kanske ändå vem jag saknar.. eller vad jag saknar..Men när denna någon hör av sig tycker jag bara det är jobbigt.. varför är det så? jag fattar inte.. gah..

Idg är det fiiiint väder, ska la gå ut o handla sen, o hämta hugo vid tre på dagis då..

jaaaoh..idag ska jag börja rensa rejält, så om det är någon som är intresserad av gamla kläder o saker eller så, så hör gärna av er..

hörs sen.. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0