Like.

Ja det har vart en trevlig helg faktiskt..
I fredags gick vi ut, jag Malin, malin, jakob, felicia och annelie, va jätte dött på krogen så jag, mulle o jakob drog till kebab house och sen knallade vi till malin.

I lördags så kollade jag o malin på lite film o så där, sen hämtade tezza o erik mig vid halvsex tiden o då drog vi och skulle hyra film, men slutade med att vi hämtade upp ngn adde o robin, så det blev ganska trångt, ingen av oss är särskillt små. Ganskaaa långa allihop. Sen drog vi till city gross o skulle kolla hur jäkla kul de hade blitt där..wooooh.. Men vi alla kom överäns om att vi skulle käka pizza, så vi drog till kebab house, igen. Men jag käkade kyckling o ris i stället..Haha..sen hyrde jag o tezza film, sen så Åkte jag tezza erik och robin hem till tezza o erik o kollade på den, the cottage.. Var väl helt okej iallafall.

Idag, har vi kollat på film igen, lagat lasagne, och vart på city gross, IGEN.. haha.. Sen på kvällen kom malin över en stund efter jobbet, snacka lite, sen åkte hon, o senare kom robin tillbaka, o då kollade vi på the midnight meat train. Inte så jätte bra, men tidigare på dagen kollade vi på Death race, den va faktiskt bra..=)

aah, så såg min helg ut iallafall.. Och imorron var det måndag. Får se om jag stannar så pass länge så ja åker hem med mormor o morfar, eller om jag tar bussen, det visar sig..

Sov gott o hade gött..

Kommentarer
Postat av: tezza

tack för en trevlig helg gumman !

2008-10-28 @ 14:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0