Nu.

Nu så var resan upp till nyköping beställd, jätte smidigt, inge krångel med swebus o skit.. o så kunde man beställa plats oxå, så det var ju jätte bra. slipper man oroa sig om de finns plats på bussen eller inte. skit bra.. =)

så kl 1400 ska bussen ha anlänt i nyköping på fredag =) känns bra o komma upp igen.
usch, jag önskar bara att man inte grubblade så himla mycket hela tiden.

Förut gjorde jag en kladdkaka med jordnöts pluppar i, blev inte lyckad, blev inte kladdig alls..:S då kunde den ha blitt god. Men men.

Idag ska jag hämta hugo iallafall. För att mamma Väntar på sin bil som är inne på service igen.

aja vi hörs.. Puss hej

Hugos snigga pyjamas =)


Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Helcool pyjamas!

Vad roligt att du ska komma upp!

Får ta en fika, och så får du bo med mig och Nova om du vill när Magnus är på Gotland!

kramar

2008-10-22 @ 18:36:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken sötnos.

du jag kom på det jag skulle ju köpa kläder av dig. kan du ta med dej dom så får du pengar på fredag när vi ses ?

saknar dej.

ska bli kul o träffas.

kram kram

2008-10-22 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0