Småland.

Nu är jag tillbaka. vart tar man vägen sen? vem vet. Allt jag vet är att det finns vissa saker man måste fokusera på, och inte tänka för mkt på allt onödigt. Eller något sånt. Hur som. Känns lite små tråkigt att lämna vissa människor där uppe. Men sm sagt. Man är bara två timmar bort. I helgen ska jag mysa till mitt rum känner jag. eller jag vill liksom gör det trevligt på något vis. Men men. Ville bara tacka Tessa o Erik speciellt. Tack för allt. Speciellt tack till Tessa som funnits där psykiskt o fysiskt när jag verkligen behövde någon som mest. Det betyder så mycket för mig. Du betyder mycket. Nu ska jag sova gott folk..=) btw, nu kanske jag är lite mer aktiv igen.. För att nu har man ju fast internet. ;) Puss puss!

Kommentarer
Postat av: tezza

du betyder massor för mig med gumman !

Klart att jag/vi finns här för dej !!

Är så glad att du vill bli gudmor. du anar inte vad det betyder !

Älskar dej mest !

kram puss

2008-10-02 @ 14:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0