The end of this week.

Så var det bara 11veckor kvar på detta år.

igår så målade jag o mamma om i hallen, blev jätte snyggt =) Sen åkte vi till jönköping o skulle gått på bio, men vi åkte till Ikea och sen käkade vi lite på dal baffo o sen åkte vi hem igen.

Så typ det gjorde jag igår.  Ja o så kollade jag på Dagboken, eller, the notebook. Såg den när den kom ut men nu såg jag den igen. Typ Min nya film älskling är nog Ryan gosling. Han är ju sjukt bra.. Speciellt i Lars and the real girl.

Ja men så är det iallafall. Idag ska vi väll åka till Ralingsås. Hämta hem hugo o sånt dära.

Imorron så ska jag väl till amf här... så det blir nog bra det...hoppas jag på..

Ses senare troligen.. Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0