Thurstday....Mayday.

Inatt var en jobbig natt, hade så jäkla mkt drömmar att det var äckligt. Jobbiga ångest drömmar om ensamhet o skit. ush..

Nehepp. Men som sagt Imorron åker jag uppåt då =)yaaay.

Såg på det där "generation fett" Igår. Hur kan man bara äta massa friterat? Jag har jättesvårt för friterad mat så där. Och dem går å friterar glass och godis o grejjer.. herregud.
men det fick mig samtidigt att tänka. Det stärkte mitt beslut ännu mer.

Så mamma skulle ringa idag till vårdcentralen så får vi se sen hur det blir med allt. Man vet ju aldrig.

Idag händer inte så mkt. önskar jag hade körkort för mamma har sin bil hemma idag. Då hade man ju kunnat ta den å åkt in till stan o gjort nått skoj..Fan varför har jag inte blivit klar med körkortet? jag får bara ångest. Fan fan fan fan fan fan fan.

Jag säger bara FAAN.

Nehp. Nu ska ja duscha. hejs



Från mulles o norskens födelsedags kalas. Som en ser ut..:S jag mår illa.
.


Kommentarer
Postat av: tezza

hej gumman.

detk ska bli toppen kul att träffas imorgom !!

2008-10-23 @ 15:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0