Varför kan man ju undra.

varför förlitar man sig på folk, folk som ändå bara vänder en ryggen. Som inte bryr sig skvatt.

jag vet inte. kanske för man känner sig bunden till det. Kanske för att man inte vet vad man annars ska göra, hellre lite besvikelse och hjärtekrosseri än att vara helt själv kanske.

Är det här bara slöseri med tid. Liv och syre. Alltså jag vet inte. Var och en står för sin egen lycka.
visst. Jag vet. Men jag kan bara inte sätta fingret på vad som är fel på mig. Eller alla andra.

Det är väl iochförsig alltid lätt att inte beblanda sig i sånt man inte vet något om, men något vet man alltid.
Men man vill väl aldrig riktigt ta på sig skulden för något.

Felet ligger inte hos dig, eller mig, utan i våra antaganden.

Men hur som, jag lagade köttbullar idag. det var väldigt gott.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0