Blåsigt.

Idag blåser det ganska mycket ute. :/
idag är jag hemma eftersom att jag inte har mer jobb nu.
Tittar på Oprah..shit vilken tant man är :P haha Nej men jag tänkte jag skulle laga mat sen och så.. Vet bara inte vad man ska till laga. ?

igår kändes det väldigt vemodigt allt. Känns som man avslutar ett kapitel i sitt liv. Känns bara helt sjukt. Och visst var det lite ledsamt att lämna körskolan, de är så himla trevliga och bra där. Men men, sånt är ju livet.

Men så idag  eller imorron ska jag packa ner det jag ska ha med mig upp och så, sen får vi se hur allt löser sig.
Hoppas bara det kommer gå bra, lite tur skulle ju sitta fint för engångskull..

nehe, nu ska jag hoppa in i duschen.. Puss o krma.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0