Förväntan.

Kanske är att ta i, men lite förväntans full är man, nu känns det som man ska till baka o stå på EGNA ben,
Det kommer nog bli första gången i mitt liv som jag kommer att göra allt själv. Men det känns bra, det behövs en egoboost liksom.

Flyttar då på fredag. eller jag tar det nödvändigaste o flyttar upp till hemstaden. Känns rätt skönt att komma tillbaka till rötterna igen, känns som man måste tillbaka till sin bakgrund för att kunna hitta tillbaka till sig själv igen på nått vis.

Men hur som, Idag kommer mormor o morfar ner o ska skriva på huset. Så de flyttar ner o ja o matthias flyttar upp igen..Så kan det juvara.

Men Iallafall, har en körlektion imorron o en på onsdag. sen fortsätter jag uppe i nyköping, känns som det inte är så jätte mycket kvar på körningen, måste bara köra lite mer liksom, får köra med pappa. O då får man hoppas på att man klarar båda proven på en dag. skulle va skönt det.. =) 

Men vill ni ta en fika i helgen, eller nästa vecka, eller nästa månad? så är det bara o höra av er..

Puss o kram. 

Kommentarer
Postat av: tezza

det ska bli skönt att ha dig i stan igen gumman. saknar dej så fruktansvärt mycket !

klart vi kan ta en fika. men du får gärna komma hem till oss.. vi har inte så mycket pengar o så över men vi har en hel del fikabröd här hemma. ! och kaffe ! och the och saft och hej kom och hjälp mig.

älskar dej

2008-09-01 @ 17:45:44
Postat av: Agnieszka

Självklart ska vi ta en fika! Det ska bli kul att du kommer upp och stannar här!!!!

Kramar

2008-09-02 @ 21:39:41
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0