Grå.

Känner mig ganska grå idag.
Gjorde precis klart mina uppgifter på jobbet, så nu har jag väl inget jobb längre. Nu är jag helt och hållet helt hävla arbetslös =P.
men ja det löser sig väl.

idag ska jag köra en lektion på körskola vid lunch. Undrar varför jag alltid får sånna tider i rusnings trafik ;P lustigt.
Och så ska jag avboka morgondagens lektion. Känner att jag bör spara de pengarna till att köra uppe i nyköping i stället eller så..

Annars ska jag o mor till gränna, blir min sista "AT möte" haha.. Men ja, det ska nog gå bra iallafall =)

Hörs senare kompisar =)  önska mig lycka till på körningen..Haha känner mig nervös iochmed att det var ett tag sedan jag körde nu =P

Kommentarer
Postat av: tezza

de kommer att gå bra du !

2008-09-02 @ 16:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0