Long time no see

hej alla läsare..

jag har inte skrivit på evigheter men, nu skriver jag lite..
Där jag bor nu finns inget internet så därför blir det kanske lite si o så med det.
Just nu är jag hos pappa o skriver.

Har nu vart "hemlös" i två veckor, o ärligt talat känns det som att inget kommer att ordna sig för tilfället. Känns ganska deprimerande att bli vuxen eller vad man nu har blivit.

I helgen var jag hos mamma o hälsade på, om jag säger så här, jag saknar det inte, mamma o hugo saknar jag..men inte aneby..usch!!

Hur som, jag ska iallafall börja plugga på distans så det blir väl bra det iallafall. Hoppas jag.

Annars vet jag inte så mycket mer jag kan skriva. Hoppas alla andra har det bra iallfall.. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan umgås med oss när du inte har någe för dig för vi är typ lediga alltid!!!

2008-09-22 @ 20:58:31
Postat av: Agnieszka

Det första var från mig!

2008-09-22 @ 20:58:53
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0