Oxelösund.

just nu sitter jag här.
och funderar. Vad har jag gjort? har jag gjort rätt val?
eller?
Allt har börjat som i en jävla soppa, Det känns verkligen som att det inte är meningen alls.
Jag vet inte.

Men igår var jag hos Hanna o träffade henne o Peter o Alicia=)
Söt bäbis =) .. Eller, mja dom är ju inte söta när dom är så små alls. Ser ut som små fågel ungar. Hugo va inte heller så jätte söt när han va ny kläckt =P

Aha kan någon give me a clue liksom? kan man aldrig få ha lite flyt? Känns som jag vill lägga mig ner o gråta. :S

vi säger så.hej.

Kommentarer
Postat av: tezza

hej gumman.

du ska nog se att du hittar rätt till slut. snart vet du om du gjort rätt. och inser du att det inte är rätt så kan du nog åtgärda det.

hoppas att vi ses snart.

puss och kram

2008-09-05 @ 21:38:04
Postat av: Agnieszka

Tråkigt när man varken vet ut eller in....=(

Kramar

2008-09-06 @ 12:52:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: alicias mamma

jahaa!!! du tyckte inte att hon va söt??? hm... okej då vet jag!1!! hahahahaha nej skoja bara... förstår vad du menar!!!!!



Hur känns det att komma hem till oxd igen då???

2008-09-06 @ 15:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0