11

Heeeej
Vaknade 20 över tio idag. Vafan liksom? haha inte bra. Inte bra. Hur som gjorde en shake med kaffe, vilken tur man kan göra så, för annars hade jag tröttnat för länge sedan.  Smakar som smaksatt latte då.. mmmm

Iallafall. sitter och kollar på days, det är ju sjukt att man tycker det är bra. Men iallafall, gårdagen gick bra med allt, det känns att man tappar kilon hela tiden. Längtar redan till på lördag.. Jag är nyfiken på vad vågen visar då =) hihi.

Nu ska jag iallafall se klart på days, sen ska jag träna lite. Ja jusst det. Ang träning, igår gjorde jag ett eget träningsprogram på wii active, och det var riktigt jobbigt. Men jag klarade det =) wohooo =D Men idag blir det dem som redan finns på 30 days challange tror jag. Eller om jag helt enkelt bara ställer mig på orbitreken och kör lite styrka efter det. Det visare sig ;)

Hoppas ni alla får en trevlig dag =)

Kommentarer
Postat av: tezza

sköönt med sovmorgon ;)

du är jätteduktig med träningen :)

kram

2009-08-11 @ 12:39:58
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Mutti

Sov du ända till 20 över 10....hmmm, en annan får gå upp i ottan snyft, skämt o sido. Vet du vi kanske får "paketet" redan på torsdag. Ska ringa leverantörskan sen. Kraaaam hör av mig sen.

2009-08-11 @ 12:43:44
Postat av: Matthias

Ottan.. pyttsan du ligger å sover gott när jag går upp mor.. ! först kände jag mig trög av era kryptiska medelanden men tror jag fattar!

2009-08-11 @ 14:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0