12

Godmorgon. Idag ringde mamma och väckte mig. Vilken tur, annars hade jag väl fortfarande sovit =P
Igår var det jobbigt, kände mig bara sugen på mat hela tiden, spagetthi o köttfärssås, avokado sallad, grönsaker och dipp, tacos, hema gjorda hamburgare. Suck. Men sen så bestämde jag mig att jag tänker inte ge upp tills jag är under hundra. Det är bara så, så är det bara. Det finns liksom inget annat.

Och idag känner  jag mig trött och disträ, trött på tjat och tjaffs.

Men annars, ska bara träna idag vad jag vet. Blir mage/rygg och kondition. Sen vet jag inte faktiskt.

Nej usch. det här blev ett riktigt depp inlägg känner jag. Men så får det vara ibland.

puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Matthias

Klart det får bli så ibland :) bara se frammåt nu ju :P snart redan dags för andra vägningen :D

2009-08-12 @ 09:48:29
Postat av: waern

det är inte riktat till någon speciell.. Den som vill får väl ta åt sig typ.. och det matthias säger är ju sant så.. Men jag har hittat ett annat eller jag rättaresagt Erik. PAS.. kommer upp lite senare.. =)

2009-08-12 @ 10:16:42
Postat av: Anonym

haha.. ja jag vet.. haha.. jag går upp i vikt och du går ner.. hehe.. jo jag börjar bli tjock på riktigt nu för jag kan inte ha mina svarta jeans längre,, ja men visst va den :D:D jag är heelt såld 1500 va ju typ ingenting för den kan jag tycka =)

2009-08-12 @ 15:07:06
Postat av: tezza

duktig du är att stå emot :)

andra vägningen snart med !

2009-08-12 @ 15:51:23
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0