14

woh. Idag känner jag mig jätte trött och hängig. Helt jävla sjukt måste jag säga. Men det går nog neråt iallafall. Igår va det fullt hus hemma eller mja,Pillan och Mia o alexander, mias son kom, o vi skulle ha lite vikt snack, men det var ganska svårt med tanke på att lillebror o alexander som oxå är 2 bast ville hälsa mycket på litpon, fast ha nva ju läskig.. hehe ja lite så.

Men hur som, jag har inget att tillägga nu, är som sagt så jävla seg. O förhoppningsvis kommer storebror ut idag med ,)

Ps, tråkigt att precis ALLA går och sätter lösenord på sina bloggar. jag tänker då inte göra det ännu ;) och därför tog jag även bort länkarna till er som skaffat lösen, finns väl ingen anledning o länka till en sida man inte kommer in på ;) hehe

Puss o kram!
 

Kommentarer
Postat av: Waern

Så sant så.. jag vill bara att de som jag vill och inte träffar speciellt ofta.. typ som dej.. så du får gärna uppgifterna om du vill men vi kan ju höras via msn lite senare.. =) krama lipton från mig=) o puss på dej

2009-08-14 @ 13:16:37
Postat av: tezza

ne jag tycker med det är tråkigt. men jag vill inte få kommentarer av vissa människor. alla behöver inte läsa min blogg..

men vill ju att du gör det !

2009-08-14 @ 14:23:18
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

jag har inte lösen, och kommer aldrig ha det heller!

kramis

2009-08-15 @ 10:24:12
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0