16

Nåväl, det är nu motivationen tryter. Tankar som " det syns inte, jag kommer alltid vara tjock" spelar som ett meditations mantra i mitt huvud. Och jag VET att jag inte får tänka så, Bara positiva tankar. Jag måste lägga ner det här med mätning och vägning. Jag ser ändå inte att nått händer, mäter jag mig intalar jag mig att jag gått ner runt midjan fast jag inser att jag bara drar åt måttbandet så jäkla hårt att jag ser ut som michelingubben runt magen.

Men det är väl nu down perioden kommer, mentalt alltså. Jag tänker inte ge upp. Men ack, det känns som en evighet. Även fast jag sagt att jag jobbar in för beach 2010, eftersom jag har skämts ögena ur mig den här och förra sommaren när jag badat, jag har inteens kunnat gå till badhuset för att jag har skämts så mycket.

Men det är nu jag måste tänka, att träningen GER resultat, jag känner mig ju starkare och smidigare, men inte fastare, Äsch. Jag vet att jag kan, för JAG SKA KLARA DET. Det finns ju inget annat.
Jag kör igång med shakes imorron igen och går klart den veckan, sen får vi se om jag börjar äta som mamma eller om jag fortsätter en vecka till, Jag vet att jag skriver det rättmycket, men jag måste få in det i skallen liksom, försöka få in i min skalle att jag inte har Misslyckats bara för att jag har ätit nyttig mat i en helg, få in i min skalle att sånt här tar tid, jag menar vafan, på dem senaste två åren har jag lagt på mig 20 kilo, dem kom inte bara så där det tog ju tid det med.

Men jag mår bättre psykist och fysisk, bättre än jag gjort på 5 år. Faktiskt. Och det är riktigt skönt.

Ge inte upp, för det kommer inte jag, jag ser frammåt fokuserar på mitt mål!
Nu ska jag gå en sväng med Lipton.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Matthias

Lilla Lilla Gumman :) Det är klart det tar tid att nå sitt mål och oavsätt vilken metod du skulle använda dig av så finns det alltid en punkt då det mesta stannar upp å står still för att sedan börja rasa på sig igen. Som exempel låt oss säga om du gjort en magoperation så vet du att visst man rasar mycket i början. men det kommer en punkt där du stannar upp om du inte ändrar matvanor och livstil och det är ju det håller på med nu =) och håller du livstilen kommer du ju fortsätta tappa kilon sagta men säkert :) du vill väll inte se ut som en slapp påse ;) You can do it ! Keep going strong ! mohaha Lipton var ju bara för härlig förresten ;) Puss å kramisar

2009-08-16 @ 10:08:50
Postat av: tezza

håller helt med matthias. det stämmer juv erkligen. så är det alltid.

men du kommer fixa det här !!

du gör det !

kram

2009-08-16 @ 10:28:09
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Klart det tar tid innan man ser ordentliga resultat, men du får ju tänka på att det är ju inte bara magen, benen och rumpan som förlorar omfång. Det är ju även ben, armar, ansikte!

Klart det kommer synas sen när du gått ner mkt, när du börjat bygga muskler! Och du kommer klara det gumman, du är stark och har massa vänner som stöttar!

DU ÄR BÄST!



kramis

2009-08-16 @ 11:54:06
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0