17

Det känns bra idag. jag fick sova ganska mycket i natt, min lilla puppybäbis vaknade kl sex när gammelhusse (micael) haha stack iväg till kossorna. Då fick luden (lipton) gå ut o kissa, tacka gud för att ha trädgård, eller ja, så man bara kan släppa ut honom så där.  Mamma o Hugo klev upp kl sex med, Hugo kollade på traktor pulling, jag satte på lite kaffe åt mig och mamma. Dem åkte vid kvart över sju, då åt jag lite frukost och sen somnade jag och lipton, vaknade igen vid nio och gick en morron prommenad. Sen kombinerade jag busandet med Lipton och kolla på days of our lives. haha =)

Men ensak jag bara måste säga. Det känns så konstigt, när jag ligger på golvet tillexempel och busar med lipton, så känner jag om jag ligger på mage att mina höft ben gör ont mot golvet, mina knäskålar osv, även om jag bara har gått ner ca 8 kg, så känns det mkt i kroppen, och även om det inte syns så mycket så känns det ju. Jag har även beslutat, och jag ska vara skit hård mot mig själv, att jag bara får väga mig en gång i veckan. Det har jag ju inte hållt annars.

Så idag händer inte så mycket, Ska träna i kväll, äta lunch nu, och förmodligen städa lite, och skriva matlista för veckan.

Senare får ni lite bilder oxå, för nu har jag äntligen satt batteriet på laddning.. haha =)
Men kroppsligt mår jag bra.


Kommentarer
Postat av: tezza

vad skönt att Du känner skillnaden :)

kram

2009-08-17 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0