18

Hej, Skit dag.

Är inte på bra humör någonstans, och jag  föll för första gången på snart 2 och en halv vecka. Jag tog en GB Sandwich som mamma o mikael hade köpt hem. Jag blev faktiskt inte arg på mig själv. Inte ledsen heller, mest apatisk. Jaha liksom. Men efter en liten stund mådde jag illa som bara tusan. Hm ja, det är väl ett tecken att man ska hålla sig i från det där skiten. Vilket jag tänker göra.

Men jag vet varför det blev så, jag har äcklig PMS, snart är frökenröd tillbaka. Och Jag har riktig känslopms, jag slapp magsmärtor i samband med mens men har destoverre humör. Tycker synd om mig själv. Jag har sagt åt mig själv att inte väga mig, så jag mäter mig i stället stup i kvarten. Har inte minskat nånstans sen i lördags. Maaaah jag funderar på att svälta mig själv för resten av livet. *ironi*

Men nej, jag har blivit irriterad, blir irriterad på stackars lipton när han vill busa, grinar som en liten två åring och ser på en tv som det uppenbarligen är nått fel med nu. Den hackar som tusan. vafan? ska de aldrig sluta?

Well, kl 2 ska lipton få mat iallafall, sen går vi en liten sväng tror jag. Han var jätte duktig i morse. <3

Dagens lunch
Spenat och basilika Paj Med kokta morötter, SMAL RECEPT
Och riktigt god var den, men jag gillar ju basilika oxå ; )  
Som ni kanske ser så äter jag på en assiet eller tefat kanske jag ska säga.
Allt bara för att kontrollera hur mycket jag får i mig.

Men Mat dagboken läggs på kvällar nu, eftersom då har jag väl fått i mig alla mål som jag ska!

Kl halv nio imorse stock jag på crosstrainern (orbitreken) I 5 minuter tror jag, eller mer, jag körde tills jag fick riiiiktig kolsyra i benen.

Och på morron prommenaden med lipton som jag gick kl 8 imorse så sprang jag. Och det var riktigt skönt, att kunna springa utan att vara helt död efteråt, det blev ju lite intervall aktigt. Eftersom jag tränade lite kontakt och inkallning så där.

Men ikväll ska jag ställa mig på crossen igen, den gör under för mina ben/lår känner jag =)

hörs senare raringar.


Kommentarer
Postat av: Mutti

Ohhh det såg ju jättesmarrigt ut. O sen så tror jag att den glassen du åt är säkerligen bortsprungen nu. Om inte annat så kommer den bli det innan dagen e slut. Kommer snart hem, Kraaaaaam

2009-08-18 @ 13:44:25
Postat av: tezza

glassen kommer att försvinna snabbt. precis som mor din skriver :)

kram

2009-08-18 @ 16:13:22
Postat av: Anonym

vi saknar dej med massor.

hehe okej ja vi får försöka att träffas.. jag kommer ha svår för det.. kommer ha det riktigt tajt med pengar nu resten av året förmodligen...

2009-08-18 @ 16:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0