19

Så dära då, Nu har jag fått spy massa galla, alltså, gnälla över att jag inte klarar det här, o bla bla, att det inte går tillräckligt fort. Bliblubla.

Men idag vaknade jag, och tänkte, Vafan! REBEKAH SKÄRP DIG! Har jag gått ner min över vikt på ett ÅR ska jag vara glad, man kan ju förfan inte tappa 50 kilo på 4 månader. Eller visst, kan kan man väl, men det ÄR inte hälsosamt. Inte för min kropp. Jag märker mer skillnad i kroppen nu när jag tränar OCH äter än när jag tränade och gick på shakes. Då var man liksom slut hela tiden. Kroppen gick som på spar låga.

Så jag är nöjd. Jävligt nöjd faktiskt. Det tar ju det tid det tar. Och jag måste bara berätta för er. Att Snart måste jag köpa nya byxor!! Wiiie =)

Nej, idag tar jag nya mentala tag. Jag var på väg ner där ett tag, tillbaka i trisstessen och självömkan.
Men jag tackar gud, Eller mamma min som tillät mig ha hund. För det ger så mycket, som när man är ute på prommenad. Folk undrar vad det är för hund ras och alla är så trevliga. Det är underbart att prata med människor.Och det är väl det jg saknar när man bara går hemma. Ut och vara social. Därför LÄNGTAR jag tills valpkursen börjar.. Yay =)


Sen måste jag bara fråga. Vad har hänt med alla? Har den omtalade Blogg döden infunnit sig i kompis kretsen? :/ tråkigt jag har ju inget o läsa ;)

ta hand om er alla Puss*


Kommentarer
Postat av: waern

jaa du den har nog det.. jag tänker hela tiden att jag ska uppdatera men när jag väl sitter där så ba.. neeee jag gör det imorn istället o sså.. hehe.. men jag ska försöka skriva lite så du har lite o läsa =)

2009-08-19 @ 10:44:57
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: Waern

jo visst jag kan tänka mig att jag inte tänker så mycket på andra. Det är förmodligen därför jag inte ringer lika ofta. varför det har blivit så det vet jag inte. jag kan bara hoppas att det inte blir lika illa som hon. Men mycket har med att göra att jag försöker få min vardag att funka och det tär på krafterna. kan va det.

2009-08-19 @ 13:01:54
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

men jag uppdaterar ju:)



kram

2009-08-19 @ 14:37:43
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0