2

Jag måste gömma min våg. Det värsta med mig när jag håller på med sånt här är att jag väger mig typ varje gång jag har varit på toa eller när jag vaknar eller när jag går och lägger mig. Jag blir helt jävla manisk. Och då har jag bara hållt på i en dag. Haha. Som sagt. Måste hålla mig till en gång i veckan med att väga sig.

Men jag kan ju säga att jag redan har gått ner 1,5 kg sen igår morse, haha men det är ju bara vatten som sagt. Jag längtar till på lördag för att se om det är mer förändring eller hur mycket förändring.

Men igår var det rätt jobbigt med att inte äta. Idag känns det inte alls. Man liksom gillar läget och tänker, ja så här kommer mitt liv se ut en tid framöver. Men det roliga är att jag även känner att jag vill ta tag i så mycket annat i mitt liv oxå.

Igår tränade jag med Wii`t  och det känns ju bra, där sätter man upp tre mål, kaloriförbränning, hur många timmar och på hur lång tid har jag för mig. Och verkligen. Jag är lite besatt, för dem sätter även ut vilodagar. Och jag känner, Jaha, jag vill ju träna idag med. vafan liksom. Men det är väl lika bra att vila lite så att man inte tar ut sig i förväg.. ^^

Till frukost har jag ätit en jordgubbsshake cambridge style, 2 msk linfrö i vatten för att inte blir igenkorkad i magen. Och en mugg the. Yay vilken meny va ? o dessutom var jordgubbshaken inte lika god som mintchokladen. Men den dög ;)

Vi hörs nog senare ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja så där kan jag oxå vara.. inte alls bra.



skönt att du redan börjar vänja dig. :)

2009-08-02 @ 12:00:55
Postat av: Matthias

vadå du gillar ju korkar i magen (A)

2009-08-02 @ 12:56:09
Postat av: tezza

sorry gumman.. va jag som skrev ;)

2009-08-02 @ 16:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0