20

Appropå Blogg död. Jag harblogg torka. Jag orkar inte älta samma saker hela tiden om vikt o sånt skit. Bleh. Just nu vil jag bara komma igång med livet mest. OCh så blir jag purken att mamma har gått ner i vikt  den här veckan. Men inte jag.. Wtf. Jag står still. Det STÖR mig. Men vi får hoppas på ett ras nästa vecka istället då.

Jag orkade inte skriva Dagens Mat igår. Var så jävla slut så jag gick o la mig.

Jag följde nämligen med Mamma o Micaels syster Anna när dem skulle rida. Jag var lite sugen på att börja jag med. Men när jag var där o så igen, så kände jag bara, nej jag växte ifrån det där, det är inte min grej. Jag håller mig till hundar. OCH häst människor, shit är dem inte sjukt dryga? alltså sånna där riktiga inbitna häst människor. Dem tror att dem är för mer hela tiden. Iallafall sånna jag träffat på i stall så där. Men men, där i stallet dem rider har ägaren en Stor jävla schäfer, sjukt läskig, Lipton tyckte han var skit äcklig och läskig. Jag med för den delen. Men det gick bra. Lipton fick massa miljö träning igår. Först träffade han Annas Hund Lois och sen den där schäfern plus massa hästar o annat folk, så han va rätt slut sen på kvällen. Det var ju rätt skönt faktiskt.. ;)

Jah idag har jag inte gjort mycket, Tränade, stod troget på orbitreken, eller Cross trainern, vilket ni vill. I några minuter, Men ja har ändrat om på den så det blir jobbigare för benen, alltså man sätter dem är stängerna man håller i i mitten så dem är stilla i stället så man inte hjälper till med armarna så där. Det var tufft.

Men iallafall. Något som jag verkligen verkligen vill göra är att börja simma. Hur kan man vara utan det? Jag älskar att simma. Men frågan är om man kan gå till vårat badhus, eller bassäng eller vad det nu är och simma där; eller om man måste åka till Nässjö eller eksjö eller tranås eller Jönköping. I have no idea.

Vi hörs kanske senare.


Kommentarer
Postat av: Malin

fan vad najs o simma.. ja man kanske ska föröka ta sig till badhuset fast jag tycker det är så tråkigt att gå själv. hehe. finns det inge sånt alls i aneby?? hmm.. tokit!

2009-08-20 @ 14:53:59
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, ajdå.. då får helt enkelt fråga om du får va med ? :P hehe.. ne men vart ligger närmaste annars ? det ä rju ändå en bit o åka..

2009-08-20 @ 15:24:22
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: tezza

riktigt inbita hästmänniskor kan va riktigt dryga.. sånna snobbar som har haft sina föräldrar att betalat allt.. dom är oftast välldigt snobbiga.

men det finns trevliga hästmänniskor med :):)



kan du inte ta ett kort på orbitreken?? jag vet verkligen itne hur en sån ser ut. får ingen bra bild i huvudet iaf.



skönat att lipton får träna sig lite !!

det är ju suveränt !

imorgon ska vi träffa bamse :)

kram

2009-08-20 @ 17:32:47
Postat av: Ejris

det är kanske så att du fått massa muskler...kör måttband istället för vågen så ska du se att milimetrarna =) är på din sida

2009-08-20 @ 17:59:54
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0