<3

Måste posta en kommentar jag fick på msn av MLN W

Bex -  Är jag
Mumms mumms.. Är MLN

men vet du vad jag satt och tänkte på förut

Mumms Mumms är mums säger:

hahaha..

Bex - - säger:

nä?

Mumms Mumms är mums säger:

jag kollade på topmodel. och då kom jag o tänka på dej. jag menar när du har gått ner så mycket i vikt som du vill och så att du är nöjd med dej sjölv så skulle det säkert inte va några probelm för dej att bli modell! jag menar du har längden inne och du är ju sjukt fotogeniskt..

Så jävla gullig kommentar, et är därför jag älskar dig min vän, ja inte bara pga dina kommentarer så, men för du får mig att tycka om mig själv *sakna på*


Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jag vill operera bröstena och magen, det är vad jag vill göra som kostar pengar.... men det ska nog lösa sig iaf!



kramis

2009-08-07 @ 09:15:03
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Jo jag är ju ganska nöjd, när jag har kläder på mig, men jag har problem med att ha på mig bekini och så.... + att jag hamnar i sånna här dalar allt oftare nu när jag inte gillar min kropp.... så nu ska jag ta tag i det!



kramis

2009-08-07 @ 09:55:59
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0