3

Jag funderar. Och jag funderar mycket. Jag funderar faktiskt på att lägga ner bloggen. Men jag har inte bestämt mig än. Eller byta blogg adress. Men det tar jag och bestämmer mig om senare.


Idag vaknade jag av att telefonen ringde. Orkade verkligen inte gå och svara eftersom det inte är till mig iallafall =P dem som vill mig nått ringer ju på mobilen.  Men jag gick upp iallafall den tiden. Vägde mig. Jag blir bara glad. Men! jag måste stoppa undan vågen. Jag kan inte hålla på så ju.

Igår provade jag kyckling soppan, inte lika god som champinjon soppan. Men det funkade. påminde faktiskt lite om nudelsoppa ^^ Idag har jag ätit chokoshake till frulle. Och ja idag känns det faktiskt som att jag skulle kunna va utan mat resten av livet. Det här är ju himla smidigt. Det finns dock en grejj jag verkligen saknar. Och det är tuggummi. :/

Men men, nu ska jag träna och så, vi hörs senare. hejsan hoppsan.


Kommentarer
Postat av: Mutti

Neeeej du får inte sluta o blogga, tycker det e kul o läsa dina tankar o funderingar. Men kanske byta adress.... ;)

2009-08-03 @ 12:18:45
Postat av: tezza

håller med din mor. sluta inte o skriva... byt address i sånna fall.

är ju kul o läsa ju !

kram

2009-08-03 @ 17:49:11
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Klart du inte ska sluta blogga, vad är det för dumheter?

Skönt att allt går bra med bantningen iaf!

kramis

2009-08-03 @ 18:30:10
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0