4

Det är idag allt ska vända är tanken, Man ska må bättre och nu ska fettet börja brännas, eftersom allt vatten i kroppen är borta. oooh.. JAg längtar till på lördag för att se hur mycket jag tappat. Även om jag vet att kanske 90% av viktnedgången denna vecka bara är vatten, men det skiter jag i, Minus är alltid minus ;) haha

Jag är förundrad över hur bra det går, det är lustigt hur man klarar att stå emot allt men inte lite, som när man försöker dra ner på sötsaker och annan skit mat fast när man äter vanlig mat, det är jätte svårt. Men när man inte äter något alls utan går på sopp/shake diet, då går det hur bra som helst. Varför är det så? 

Fasst hela den här grejjen är ju till för att jag vill bli av med mitt söt sug och sånt, komma ifrån det helt enkelt. Så det är väl ypperligt. Men jag bävar lite för den dagen man börjar äta igen, hur ska det gå? Bra givetvis, gäller bara att bestämma sig för att fortsätta motionera och äta sunt antar jag. Hoppas bara det är lättare att hålla det när man är smalare och lättare. ^^

Men appropå nått helt annat, igår kväll låg jag och tänkte på exakt hur många kilon jag behöver tappa för att bli normal viktig eller ha ett hälsosamt bmi, och jag räknade ut, 55 kilo, shit tänker jag, ur fan kan ja ha lagt på mig 55 KILO? Det är ju skit mycket. Det är en till person. Och jag kände bara, hur fan ska ja klara av att bli av med så mycket? Men det är klart jag kan, så länge man har del mål, som sagt, när jag har gått ner 20 då är det "bara" 30 kvar, när jag gått ner 30 så är det bara 20 kvar.. osv osv.. ^^

Nej, nu ska jag äta min lilla shake.. Ha de bäst så länge!

Kommentarer
Postat av: tezza

mkt är för att du vill :)

och du kan verkligen !!

är såå stolt över dej gumman :)

kramar från oss :)

Ps: har du gjort addressändring?

du fick post från ellos idag..

tänkte så du vet bara.

2009-08-04 @ 16:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0