5

Oj oj, jag tror jag drömde om mat hela dagen igår. Dem säger att det ska gå bättre på dag  fyra. Men jag tror det var min värsta dag. Jag kände mig låg, hungrig och sugen på allt, kändes som jag skulle kunna äta stearinljus. Jag kände mig riktigt jäkla snurrig oxå. Men så kom mamma på vad det var, och jag med innerst inne. Jag har druckit på tok förlite vatten! så jag svepte en liter o sen gick jag och la mig. Man kan tro att ju skulle blivit kissnödig av det på natten. Men nej, så med andra ord. Jag hade påtok för lite vätska i kroppen =P

Men annars kände jag att jag var tvunget att väga mig i imorse för att hålla motivationen uppe. Och yess!! det går bara neråt ^^  på lördag skriver jag exakt hur mycket och tar nya mått =)

Idag däremot känner jag mig jätte bra, hungern börjar nog avta, tanken på mat har inte slagit mig någon gång idag. Så nu vänder det nog, det ärväl nu det börjar bli lite vana att äta shakes ;)

ett minus dock. Jag tror jag börjar bli sjuk, är rosslig i halsen och nyser då och då, :/ typiskt isåfall. Men vi får väl se, det var ju inte länge sen jag var sjuk :/

men vi hörs nog senare! Puss o kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Mutti

Du fixar detta, o det är som du skriver det kommer bara bli bättre. Go girl...

2009-08-05 @ 14:15:12
Postat av: tezza

skönt när man har ngn där som kan säga vad det är ;)

skönt att det går neråt :)

du är såå duktig :)

kramar från oss !

2009-08-05 @ 14:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0