6

ååh seg morron. Vaknade till min fina väckarsignal på mobben, men ville bara somna om, kan inte ligga på högersida, har en finne i huvudet över örat precis som gör skit ont, Wtf?? liksom.

Hur som hälst sitter jag här på jobbet med mor och ska kolla lite grejjer, vi funderar så himla mycket nu så det inte är sant. Vi får väl se. Ni får väl se hur det blir ;)

Annars då, jodå det känns riktigt bra, MEN! ja, det finns väl alltid ett men, jag har märkt att eftersom att jag inte tuggarn ågon mat nu så sitter jag och biter i hop käkarna dagarna i ända, och blir helt dimmig i skallen. Vafandå.

Och en annan grejj. Jag saknar hösten/vintern, kalla mornar när andedräkten får ett moln av iskristaller, den höga tunna luften. Och så vidare. Men jag svär, när vi väl är där så lär jag ju sitta o länga till sommaren igen ;) haha

Längtar till på lördag.. Nu får jag inte väga mig mer förns dess har jag sagt till mig själv ^^ =)

Men vi hörs väl senare tror jag =)


Kommentarer
Postat av: tezza

åå jag längtar med.. lite iaf..

usch tänk när vintern kommer så är ellen snart ett år.

undrar vart tiden tagit vägen.

2009-08-06 @ 10:08:49
Postat av: waern

JAAAAA.. vinter jul mörker mys.. åååååhh.. vill ha vill ha vill ha..

2009-08-06 @ 12:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0