7

Äntligen, En hel vecka har gått och jag har inte fuskat eller brutit samman. Idag mår jag bättre än någon av alla dar som varit, och från och med nu blir det nog bara bättre =) funderar på att skaffa gym kort, men vi får se eftersom att i hösten kommer det ske en ganska stor förändring i mitt liv.

Nog om de, jag satt o läste lite på olika forum om cambridge, många som är så negativa till det. Men det var en kille som va 182 lång och vägde 84 kilo, han hade inte särskillt mkt övervikt, o han skulle lätt kunna ändra sin kroppsform med enbart motion. Så därför kan ja ju tycka att det är onödigt att gå på cambridge. Men för en annan som har mellan 50-60 kilos övervikt så känns det ju som en bra början. Men många menar på att man kommer gå upp allt när man lägger av med det sen, men är det inte så med alla kurer o viktnedgångar? Så fort man går tillbaka till dem vanorna som gjorde att man gick upp i vikt från första början så går man ju upp igen. Så är det ju.Man måste ju ändra för livet och det tänker ju jag göra när min soppdiet är klar. Mitt mål är att börja träna regelbundet för det är det här med att röra på mig som vart mitt stora issue.

Och ärligt talat så känns det jävligt bra att jag verkligen på riktigt har bestämt mig, en gång för alla, jag kan inte backa ur nu. Jag har för mycket att bevisa för mig själv. Det här handlar om att vinna min egen respekt för mig själv, min egna trovärdighet, att jag faktiskt klarar någonting, som jag aldrig trott i hela mitt liv.

Imorron börjar en ny vecka, och ni ska få ta del av min första minskning. Jag längtar.. wooh =D

Men vi hörs nog lite senare, vi ska förmodligen ut i skogen o plocka lite blåbär o dyl för att frysa in till hösten/vintern

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Du är ju bäst bekka! Så fruktansvärt duktig! Du har nu klarat av första veckan på ditt nya liv och nu bär det bara av framåt mot lättare! mål!



Kramar



2009-08-07 @ 10:22:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

Du är verkligen allt för duktig :)

En vecka redan- så duktig är du :)

allt kommer att bli lättare nu :)

2009-08-07 @ 11:03:52
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0