8

Så kom domedagen? hah nej verkligen, blev så jäkla happy när jag ställde mig på vågen i morse, jagsom drömt att  jag hade gått upp tre kilo!! haha jag trodde det var omöjligt att komma under ett streck. Men nu har jag kommit under det första och längtar till nästa. Men ärade vänner, nu ska ni få se min skillnad, och kom ihåg, det här har hänt, på 1 vecka!

Viktminskning
- 6 kg

Mått
Midjemått; 103 cm en minskning på 7 cm!
Lårmått: 80,5 en minskning på 2,5 cm
Stuss 131 en minskning på 4 cm

Man kan ju säga att det är en snabb vikt minskning, och det känns så himla roligt att det bara är fyra kilo kvar till -10 och fyra kilo är inte mycket. Även om det är en snabb viktminskning så är den riktigt tuff. Attstå emot mat och annat mums trodde jag var omöjligt.

Men jag kände faktiskt att jag blir rädd för att äta sen, förut längtade jag, nu fruktar jag, om jag äter en endaste choklad bit, eller chips eller nått onyttigt snacks, är ja rädd att jag ska fastna igen. Så vad ska man göra sen när man väl börjar äta? Jo! man avstår från det då med, har man bara bestämt sig så. Haha det blir mitt nya motto tror jag
" Har man bara bestämt sig få funkar allt" Ett helt nytt koncept för mig. Helt otroligt.

Sne tänker jag, den följande veckan kommer jag även skriva upp hur jag tränar, om ni är intresserade allså? För ja, jag tränar ju oxå =) för att tajta skinnet och ha lite bättre kondition. Jag tror många glömmer bort att träna när de går på sånna här dieter, eftersom att det endå går så fort, men som sagt, träningen vill jag ju fortsätta med hela livet, en god vana som dem säger på kellogs reklamen =)

Men idag blir det nog antingen lång prommenad eller studs matta, för jag har vilo dag på Wii:t hehe =)

Men i hörs nog senare Puss o kram!!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Oj vad du är duktig! stort grattis till den stora viktnedgången! Du är superduktig!

Oj ja man måste träna oxå, annars funkar det nog inte riktigt!

kramis

2009-08-08 @ 13:17:34
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

grattis :)

superduktig :)

läser gärna vad du tränar :)

2009-08-08 @ 15:18:48
Postat av: Pillan

Hej tjejen!

Kanon:)

6 kg är ju helt fantastiskt bra.

Själv håller jag på att ladda, på

måndag börjar jag min kur.

Vi ses på torsdag

2009-08-08 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0