9

Idag vaknade jag skönt utvilad, det är ju sjukt hur bra kroppen mår när det väger mindre. Och hur bra man mår mentalt. Helt otroligt! men iallafall, jag låg och drog mig lite och så hörde jag hur hugo kom upp för trappen och ropade "ååhhbecca!!!" flera gånger, och jag orkade inte svara.. Haha schysst stora syster jag är då, nej jag ville ju ligga kvar på mitt rosamoln och bara snusa in livet och hur bra jag faktiskt har det.

Men sen klev jag upp kanske två minuter efteråt. Gick ner och möts av ett strålande Hugo smile. Kan man mer än bara känna värme då? Njaah.. tror ej det. Iallafall, sen väntade vi på Mikael så vi kunde äta frukost, men han skullebli lite sen, så jag och mamma tog en morgon prommenad, det blev väl mest i ilska bara för att jag var tvungen att spy lite galla på vissa saker. Men nu har jag lagt det bakom mig. Och som tur var så ville hugo sitta i vagnen hela prommenaden så vi kunde pinna på, vi blev svettiga månitro ;)

Sen kom vi hem, jag tog en shake, mikael kom inte långt  där efter, hugo o han käkade medan jag och mamma drack shakes. Vi satt på verandan i den sköna sommar värmen. En helt underbar start på dagen helt enkelt =) hoppas ni har en trevlig dag.


Dagens Motion hitills: 40 Min morgon prommenad.



Att diska är ju himla roligt, även om det kanske inte är så mycket disk utan mest bara skumm!




Kommentarer
Postat av: Agnieszka

ohh mysigt med morgonpromenad! Ja det är på friskis... men tyvärr skippar jag det ikväll då jag fått en blåsa under stortån... inte skönt att ha skor på sig då....



Men har iaf tagit en promenad till gumsbacken och hem, så lite motion har jag allt fått! (därav blåsan)



kramis

2009-08-09 @ 15:50:15
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

skönt med en promenad sådär på morgonen :)

kram

2009-08-09 @ 19:24:48
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: tezza

ja du vi hade riktigt kul :)

2009-08-09 @ 20:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0