Åh åh åh

Jag är helt lost i instrumental musik. Detektivbyrån är jusst nu min favorit. SÅ skönt att bara lyssna till melodier och slippa tänka på uttjatande ord liksom.

Men men, idag känner jag bara för att krypa ihop och glo på film och drömma mig bort. Har bara känt mig svag i sinnet, Lätt till gråt av någon anledning. Sånt som berör, berör mig verkligen idag. Well.

Imorron är det första kursdagen på Bruks. Ser framemot det samtidigt är det ju lite nervöst.



Idag är jag mest som sagt känslig. Dem virrar runt i kroppen, det skiftar mellan hopp och hopplöshet. Hm..:/
Är mest tacksam över att jag har en sån klockren lillebror!!

Neeh nu ska vi grilla och mysa lite.. Vi hörs vidare, hoppas ni har en underbar helg som sagt!


Kommentarer
Postat av: tezza & Ellen

vad stor han har blivit.

hoppas du får en bra kväll!

2009-08-29 @ 20:31:28
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0