"det är inte för evigt"

Det enda som snurrar i minskalle just nu, det är inte för evigt, jag ska få äta mat igen. usch. Det är nog nackdelen med det här, man är liksom inte riktigt inställd på att det skulle va så jobbigt utan mat.

Var på Ica maxi idag efter jobbet med mamma, hon skulle handla frallor till slottegillet ikväll, och jg lovar, jag har nog aldrig kännt så mycket mat dofter i affären förut. Först gick vi förbi brödet..ååhh.. de har ju eget konditori där. Det luktade som himmelriket. sen gick vi förbi charken. Åh bastu rökt skinka, och olika sorters kryddor..åh.. sen skulle jag kolla efter tidning, då går man förbi smågodiset. Ååååh till och med SMÅGODISET doftade himmelskt. Jag har nog aldrig trånat lika mycket i hela mitt liv. Men nej, inte nu, inte idag. det smakar inte lika gott som ett par jeans i några strl mindre. Hela tiden är det en pågående kamp i min hjärna. Men jag har fan bestämt mig. Och folk säger att det är svårare att sluta röka. Skulle inte tro det för fem öre.

Men nej jag ska sova bort resten av den här dagen, för jag har ont i min magen, eller, längre ner, kanske är ägglossning eller något sånt. Ingen aning.

vi hörs imorn.
 


Kommentarer
Postat av: tezza

vad duktigt du är som måstår

2009-08-06 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0