Äntligen!

Kommer ni i håg att jag klagade över min jäkla skrivare? ja, vi köpte en ny gul färg patron, för den gamla  var full och så , men det var uppenbarligen nått fel med den. Men nu funkar det galant med den nya, Men eftersom jag älskar svartvita bilder, iallafall när man skriver ut dem, så börjar den svarta patronen ta slut i stället. Haha herregud, dessa skrivare alltså ;)

Här är lite av de jag skrev ut, jag tänkte skriva ut bilder på mig hugo o matthias, för mamma ville ha på oss, i svartvitt, dessvärre insåg jag att jag inte hade en enda "normalface" bild på min storebror, han gör tamejfan grimaser på alla bilder jag har, så jag fick gå in på min bdb och leta, och jag hittade faktiskt en =)



Blev rätt nöjd med men,dock behöver jag skaffa hårt papper utan hål haha,
men nu kan varjefall variera dem ;)



Mamma ska få ett paket av meej :)

Sen så måste jag bara säga att det betyder jätte mycket för mig när du skriver så peppande komentarer  storebror<3

Sen tänkte jag på en annan grej, jag längtar till jul nu, ge bort presenter och dyl, så jag har tänk. I Slutet på November så måste vi i familjen skriva en önskelista, och ge till varandra. Så mysigt ju =D
Och jag längtar efter att göra jul cupcakes, jag läntar efter att göra lussebullar med florsocker, jag längtar efter pepparkakor. Ååh Jul pynta. Nej usch, nu blev dt för mycket längtan känner jag ;)





Kommentarer
Postat av: Matthias

Det är la klart !! ju mer jag ser att du klarar av det destomer känner jag att det kanske finns en chans för mig med :P

2009-08-12 @ 15:49:34
Postat av: waern

jag vill oxå ha jul.. jag längtar massa. Fan så mysigt!!

2009-08-12 @ 15:49:40
Postat av: Agnieszka

Vilka jättefina bilder! Kramis

2009-08-12 @ 17:01:26
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

superfina kort :)

jag längtar med till jul.

skulle ju va kul om du kunde komma hit till ellens ett års kalas med :)

men de är ju ett par månader kvar !

kram kram

2009-08-12 @ 19:42:45
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0