avslöja en hemlighet.

somsagt, jag kanske har skrivit att jag har en hemlighet. Well,
Det är så att jagt har blivit mamma, Jag har blivit med valp.
En liten briard hanne. Som heter Donfidos Godizz gris i kennel namn, Men vi kallar honom Lipton efter barnprogrammet höjdarna som var en jul kalender en jul.

Jag är sååå lycklig över min lilla valp, givetvis kommer mamma o jag ha delat ansvar så, men det är jag som kommer att träna och gå på bruks så. Den 25:e Kommer vi skriva in oss och den 31:a aug börjar valpkursen =)

Min bäbis..haha ;)

Men! jag kommer även göra en blogg där jag enbart bloggar om honom, så det kommer jag ju inte skriva här, om ni nu inte är så jätte intresserade av hundar men ändå vill läsa om mig. Ja vi delar på det helt enkelt ;)
Den bloggen kommer nog komma upp i helgen. För nu har jag inte tid.

Nu kommer snart tjejerna hit, så jag hör av mig mer ikväll =)
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Ejris

men åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så söt

Grattis till bebben=) krams

2009-08-13 @ 17:12:59
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Agnieszka

guud vilken sötgris! Grattis till mammaskapet då!

kramis

2009-08-13 @ 17:26:43
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

nej fy vilken sötnos. nu är jag avis .):)

GRATTIS MAMMA BECCA !

2009-08-13 @ 17:34:50
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: waern

jaa.. som sagt sjukt söt.. ni passar ihop :P hehe..



är du lycklig nu ? grattis !

2009-08-13 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0