Blåbärs plock och hemlisar.

I förmiddags kom Anna noah o selma. de skulle fika lite hos oss sen skulle vi gå till skogen för att plocka blåbär, men så kom mormor o morfar och hälsade på dem med. Så det här med skogs promenaden blev lite sen.

Sen när vi väl skulle gå va noah jätte grinig och sur för han var så trött, så anna o barnen åkte hem istället, men vi gick o plockade lite blåbär iallafall.

Men hela tiden när vi plockade blåbär pratade mamma i telefon om grejj som kommer att förändra mitt liv om någon vecka.. =) men jag berättar mer då.

Nu får ni lite bilder =)



Hugo plockar fyrkläver blomma :P



<3



Om ni undrar varöfr jag håller i en strumpa är det för att mitt linslock har hamnat bakom mammas byrå, och jag hade inte tid o ork för att ta fram den, så för att linsen inte skulle bli repig. Man tager vad man haver ;)



Min lillebror är fotogenisk, tror det ligger i släkten ;) *host* hihi ;)



Så jävla söt, sitter han i sin vagn, o jag fotar omgivning så säger han bara "pyss pyss"
varav jag frågar till baka, vill du ha en puss? "jaaaaaaa "säger han o lägger huvudet på sne,  vadå söt liksom?
Så därför måste man ju fånga det ögonblicket.. ;)



Ser ni? min dubbelhaka börjar avta, inte helt, men klar skillnad.. haha =D

Nu ska jag göra mig "lunch" provade faktiskt blanda ut med kaffe till frukost, blev ju skit gott, så det lär jag göra iforts..
Hoppas ni andra har en toppen fredag. Jag känner mig iallafall väldigt tillfreds med livet just nu =D



Puss o kram!!




Kommentarer
Postat av: Waern

Har du ringt?!?! jag har försökt ringa dej men det är bara upptaget. Det är något allvarligt fel för det är nämligen inte bara till dej som det blir så ::(:( Men jag lovar att ringa så fort det har ordnat sig!

2009-08-07 @ 15:48:45
Postat av: tezza

härligt med skogspromenad :)

han är ju för söt !!

du med.. !

och det syns verkligen att den är på väg bort !!

Stolt över dig

2009-08-07 @ 19:10:45
Postat av: Agnieszka

Gott med blåbär! Du är så duktig som klarar av denna diet! jag hoppas vara lika stark och äta mina soppor från och med måndag!



kramis

2009-08-08 @ 22:02:39
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0