Dagens

Dagens träning
8 Min intensiv Orbitrek konditions träning. Föga förvånad,  att jag orkar så länge ändå med tanke på min vikt, men sist jag på allvar tränade på den så rökte jag. Men tänk vad mycket man vinner på att inte röka. Varför började jag från första början liksom? ^^  Jag älskar att kunna andas genom näsan när jag går på stan eller är ute o går, eller när jag ska sova. Och bättre ska det givetvis bli!

60 situps på pilates boll,
sidolyft på ben för att träna insidan av låren 20 st p åvardera sida
10st kärring armhävningar, man får inte glömma tuttarna.

Jag måste säga att det går mycket bättre när man varierar träning, nu är jag lite mättad på wii active, så då kör jag vanlig, hederlig hemma träning, när jag tröttnat på det så får jag börja med active igen. Det är ju så ombyte förnöjer ;)

Nu ska jag försöka skriva ut en tio veckors plan med träning. Får se om jag hittar en bra mall, annars får jag väl göra ett i paint ;) då jag inte har exell alltså ;)

Som sagt, tack för peppande kommentarer, det känns så himla bra att ni trormig när jag inte gör det själv!

Hörs nog lite senare vänner. Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: tezza

låter bra att du kan växla mellan de två :) toppenbra ju !!

armhävningar va fan inte igår man gjorde...

klart jag tror på dig. du fixar det här !

2009-08-15 @ 19:45:49
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0