Dåså

Detta shoppade jag igår dårå ;P



Väldigt fina knappar på den ;) Och ursäkta det avskalade nagellacket, idag ska det målas nytt ;))



Den härsvarta jackan har ju funnits ett bra tag, men det är inte först nu som jag verkligen hittade en i bra material och så där. Nackdelen av att vara stor, men ja, det känns som det pekar neråt på vågen så förhoppningsvis är det snart inga problem..haha ;P



och en ny väska så klart ;) haha



Sen köpte jag en enkel tröjja. Men den orka jag inte fota just nu  haha ;)

Hoppas ni får en trevlig fredag. I know i will ;) KRÄFTSKIVA IDAG ;)

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: tezza & Ellen

det syns att du gått ner i vikt !

2009-08-28 @ 12:17:34
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- Mamma till 2

Jättefina kläder och väska! Önskar dig en toppenhelg!

kram

2009-08-28 @ 16:15:51
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0