Deppdag.

Alltså, idag går det inte bra alls med motivationen, vi var och handlade på ica förut, och jag kände bara. Nej jag skiter i det här och köpter tre kilo smågois istället. Jag skiter i ifall jag är tjock, jag har så jävla mkt mer tillfredställelse med smågodiset. Varför gör jag det här, är det värt det? Allts för att vara smal liksom.

Men sen tänker jag, nej klart det är värt att sträva efter en ny upplevelse, jag har aldrig varit smal i mitt vuxna liv, eller tonnårstid heller, eller mitt liv öerhuvud taget. Men det går så äcklig sagta. Helst vill jag tappa tio kilo i veckan, så när jag har kört 5 veckor så har jag tappat dem där 50 som jag måste bli av med.  Även fast jag vet att man egentligen bara ska tappa melan 0.5-1 kg i veckan tycker jag att tre kilo (som jag hitilss tappat sen förra lördagen) är för lite och jag blir jätte opeppad bara för att jag inte gått ner 6 kilo den här veckan med. Gaaaah hjränarn är så jävla sjuk. Eller min är iallafall.

Och bara för att jag inte tappat så mycket som jag velat egentligen så blir jag inte sugen alls på att träna, vilket jag egentligen borde bara för att tappa mera!.. Men nej,då vill jag ha smågodis och chips och dipp och en pizza på det.

Fukk det här. Jag får väl kämpa vidare, huvudsaken är väl iallafall att det går neråt. :/

Bläh. Skit dag idag. Vi hörs imoron för redovisning av minsknig i cm o kg., för nu är jag inte ett dugg blogg sugen heller.


Kommentarer
Postat av: tezza

dessa dagar måste komma. men du har så pass självkontroll och vilja att du verkligen klarar av detta.

jag vet att du gör det och jag och ellen finns här för dig så mycket du behöver oss !

du är superduktig och du ska se att snart står du här. smal och mår bra i både kropp och själ !

det kommer sluta bra för dig med det här :)

vi tror på dig och jag vet att det gör även du !

innerst inne! !

2009-08-14 @ 19:26:40
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh gumman! Känner igen mig precis. Någonstans läste jag att man ibland måste påminna sig om att det är stor skillnad på att tänka att man vill göra på ett visst sätt- och att faktiskt göra det. Att du stod emot godiset idag tyder på fin karaktär. Och det kommer att gå lättare och lättae för varje gång du faktiskt lyckas övertala dina "spöken" uppe i huvudet. Det är i alla fall så det varit för mig. Kämpa på nu! Vi hjälps åt.

2009-08-14 @ 19:27:04
Postat av: Anonym

ville bara säga att ofta så stannar viktnedgången på vågen upp under en kort period och sen tar det fart igen. om vågen rör sig för sakta så mät bara och vänta kanske två veckor på att själva vikten ska rasa igen. lycka till!

2009-08-14 @ 20:00:29
Postat av: pappa

du tränar för att må bra resten av ditr liv inte nödvändigtvis att bli smal det är bara att kämpa vidare

2009-08-15 @ 12:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0