Even Better.

Jag vill bara säga TACK så myckt för dem peppande kommentarerna. NI ÄR BÄST, =)

Och för det andra, jag struntar i shakes för tillfället, tänker ta mig en kur om jag verkligen kör fast motivations messigt.
Istället kommer jag skriva mat dag bok här =) Kan ju va roligt för er oxå att få lite mat tips och så :)

Så here it goes.

Dagens Mat

Frukost:
Äggvite omelett
halv paprika en tomat
Vatten
Kaffe med en skvätt mjölk


Mellis: 1 st näve osaltade naturella cashew nötter och pinjenötter

Lunch : SMAL- Lax pudding efter eget huvud med Koktamorötter och broccoli
Vatten

Mellis: Två koppar kaffe  

Middag: Paella med bulgur, kyckling, paprika, naturella cashew nötter och gröna ärter
Vatten

Försöker dricka ca 3L vatten om dagen.

Dagens träning
5 min orbitrek morgon

15 situps
10 armhävningar
5 min orbitrek kväll


Det är väl i princip hur min dag sett ut, och jag trivs jätte bra med det hära ;)

Vi hörs mer imorron!  Då börjar jag träna efter mitt tränings schema oxå =)



Kommentarer
Postat av: waern

vad är orbitrek??

du r duktig du.. =)

2009-08-16 @ 19:44:55
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: tezza

låter riktigt bra !!!

kram

2009-08-16 @ 20:05:15
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Anonym

sorry... är en vana bara :p

2009-08-16 @ 21:25:53
Postat av: Mia

Ser fantastiskt bra ut! Nu har jag nånstans att hämta inspiration när jag ska börja äta sen :-)

2009-08-17 @ 07:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0