Faktiskt!

Jah. Idag mår jag inte bra, börjar nog bli riktigt förkyld. Det vill liksom inte ge med sig. Men i varjefall.
Igår skrev jag en att göra lista för idag.
Den lyder.
1. Gå ut med Lipton
2. städa mitt rum o sortera kläderna
3. rensa fotona som jag skrev om igår
4. börja plugga teori igen.
5. Inskrivning för mig o lipton på bruks.

Det  är väl det jag har att göra idag. Men allra först, frukost och Days of our lives ;)
a jusst det, såg klart hela United states of tara igår. Så jävla bra serie! ME LAJK! och nu får jag vänta till 2010 innan det kommer nya avsnitt..:(
Well well.

Vi hörs senare. Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: malin

ja det är klart att jag kan berätta för dej men inte såhär på nätet där alla andra oxå kan läsa.. för att om det blir så att vi får den så vill nog Erik berätta själv för vissa personer om du förstår vad jag menar! ? pussis

2009-08-25 @ 12:54:19
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: tezza

ser riktigt bra ut !

kram

2009-08-25 @ 16:21:40
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0