FYFAN!

Jag tänker aldrig mer ha en dröm eller drömma något mer, (alltså, när jag sover)
För nu i morse drömde jag, att jag träffade "THE man" HAn var precis allt. Allt jag ville ha. Omfg. Så jävla snygg o hela den baletten.

Nej va händer, givetvis, precis som alltid så faller han för en av mina kompisar, och jag frågar desperat, men vad är det för fel på mig då? Neeeeh du har inte så kvinnliga drag, o du klär dig inte bra, o du är för lång.. v
WHATTHEFUCK???? Visst smaken är som baken, men i MIN dröm Kan jag väl ändå jag få stå i centrum.  Men Neeh, så jävla kul att man har så dålig självkänsla att man inte ens får sin dröm kille i sin egna jävla skit dröm.. Fyyyfaaan, Det är liksom, vill ni ha en bild på ett "thirdwheel" ja då är det en bild på mig där ;) haha

Nej nu ska jag hålla mig vaken för resten av livet..

Im still upset.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja jag ska verkligen försöka att bli bättre på att lägga upp det! =) fan vad jobbig dröm du måste haft :/ saknar dej <3

2009-08-31 @ 11:26:38
URL: http://malinwaern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0