Gah.

Det är ruuuuskigt vad likt det är att ha en Briard valp på tio veckor och en bebis på ca ett år. Herregud. Jäkla valp o inte vilja sova när jag vill, nej nu när jag vill lägga mig och sova, ja då vill han busa. Jäkla buse. Haha
Precis som hugo när han va mindre, när man skulle lägga sig så vaknade han till och då ville han vara uppe o gå å ha sig.

Ja man kan säga att jag VERKLIGEN blivit mamma. Jag kommer inte ihåg att rufus var så här, men o andra sidan hade mamma honom om nätterna när han var liten valp =P

Men jag ska inte klaga. Annat hade det vart om jag hade ett jobb att gå upp till. Men så är ju inte fallet, och imorron är det söndag, då får jagväl sova när det finns tillfälle ;)

Haha ja jag säger det, min lipton <3. Han kommer det bli fart i!
jag tror nästan att han och hugo är tviling själar eller nått.. ;)

Nej nu ska jag försöka lägga mig igen, han verkar ha lugnat ner sig :P Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0