Godmorgon!

Hej på er alla.
Igår kollade jag på den här serien då, och ÄNTLIGEN har jagen ny serie att följa =) yay

United states of tara. riktigt bra. riktigt bra.. =)

Nehe annars så rullar väl carusellen igång idag igen då.. ;)

Förövrigt vet jag inte vad jag ska hitte på idag. Antagligen blir det projekt storsortering. Har två kartonger på övervåningen med gammla fotografier o dyl. Skulle vara lite roligare att Göra om o sätta in i nya album. Men dem man har får ju duga.
Sen bör jag eventuellt tvätta idag.

och en fråga till mamma bara, behöver du inte strömkabeln till datorn? eller går det genom docknings station? Jag bara tänkte eftersom att den sitter här i väggen här hemma. Och samtidigt vet jag ju inte om du läser idag. Men jag gissar på det. =)

Neeh. nu väntar jag på att ett avsnitt ska komma till mig. Jag satsar på att se hela sesongen idag. Hej korv.

Kommentarer
Postat av: mutti

Du tänkte rätt det går genom dockningsstationen. Så jag orkade inte gräva efter den.;) Vi har inget sköljmedel men jag fixar det när jag åker o handlar sen, är det nåt mer kan du väl höra av dig.. Puss o kramis. Usch de fick sticka mig i armen flera gånger idag, jäkla ådrar som bara gömmer sig hela tiden.....Hörs sen

2009-08-24 @ 09:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0